Bolca futbol,Az biraz siyaset,gündem,kadınlar,iş,güç,müzik,film,dizi...

25 Mart 2010 Perşembe

F.Akyel



7 ölümcül günah neydi?
20 yaşına türkiye nin en iyi sağ beki olup da 30 yaşında herkesin tiksindiği bir şike tutuklusuna dönüşmek...

Fatih Akyel galiba kibir ve açgözlülük günahlarında master yapmış bir adamdır. Hani Emre Belözoğlu bile hiçbir zaman öyle olamaz diye düşünüyorum. Çubuklu tosundan daha fazla nefret edilmesinin nedeni onun daha büyük daha potansiyel ve yetenek sahibi olmasındandır.

Fatih Akyel ise en fazla bir Sabri Sarıoğlu olabilcekken bulunduğu jenerasyon sayesinde Avrupa çapında bir sağ bek haline gelmeişti. Buna kanan saf Avrupalı'lar da bu adamı akılsız bir şekilde aldılar.

Açık söyleyeyim gittiğinde çok mutluydum. Türkiye ye dönüceğini duyduğumda ise takımda Sebastien Perez vardı. Hayattan mutluyduk. Istemedik leş fatih'i.

Siktirdi gitti fener'e bir de yukardaki pozu verdi. Galatasaray alt yapısının 79-81 jenerasyonu yetenekli olmasına rağmen her daim mental problemleri olan karaktersiz adamlarla doluymuş bugün görüyorum.

Emre Belözoğlu
Fatih Akyel
bir de Faruk Atalay vardı Hagi yle çalışıyordu. O da yalan oldu gitti garibim.

Bugün Aceto söyledi twitter da. Florya'da Fenerli Uludağ da Galatasaray lı dövmüştü. Böyle leş,böyle kalleş,böyle yüzüne bakılmaz bir adamdır Fatih Akyel.

Sonra Aziz de kovdu O'nu. Ben küçükten fenerliydim yalanını ilk bu söyledi kimsenin umrunda bile olmadı.

Ve Sonra o herkesin hala konuştuğu sezon. Yürüyedur un Fatih Akyel i istemediği, ve bunun yüzünden Ultraslan tarafından sürüldüğü gün. Bu soysuz yüzünden tribünlerin lokomotif i, hala özlenen grubu gitti be!

Şike yapmış diyorlar.Tamam yargıyı etkilmemek lazım,kişi suçluluğu kanıtlanana kadar masumdur biliyorum ama ben diyorum ki mümkündür.

Ben diyorum ki kibir ve açgözlülüğün bu kadar birleştiği bir adam şike yapmıştır.

Şimdi metriste. Hapsin ilk gecesi çok zordur. Uyuyamazsın.

E şimdi düşün bakalım Fatih. Nerde yanlış yaptın düşün..

Hiç yorum yok: